Pages Navigation Menu

Pascale Hans Magazine

Doutzen Kroes en Mercedes-Benz GLC

Doutzen Kroes en Mercedes-Benz GLC

Op de aankomende Mercedes-Benz Fashion Week Berlin dat begin juli plaatsvindt is het Nederlandse topmodel Doutzen Kroes de hoofdrolspeelster van de modecampagne. Bij de Fashion Week in Berlijn staat in de grote tent van het evenement vlakbij de Brandenburger Tor altijd een schitterende Mercedes uitgestald van het nieuwste model. Zo ook deze keer, nu zal er de nieuwste aanwinst van Mercedes-Benz komen te staan, de Mercedes-Benz GLC.

Doutzen Kroes en Mercedes-Benz GLC
Onder leiding van de legendarische Franse moderedactrice en styliste Carlyne Cerf de Dudzeelde ontstond deze campagne van provokante, urbane Coolness. Ze had twee sterren voor de camera, het Nederlandse topmodel Doutzen Kroes en de nieuwe Mercedes-Benz GLC, die door de fantastische rijdynamiek, moderne luxe en een prachtig helder zinnelijk design bekoort. De campagne heet ‘Hybrid by Nature’ en de Franse styliste en Doutzen Kroes hebben al vaker met elkaar gewerkt.
Doutzen Kroes en de nieuwe Mercedes-Benz GLC©Mercedes-Benz Fashion Week

De Mercedes-Benz modecampagne van de lente- en zomer 2016 portretteert Doutzen Kroes als een zorgeloos symbool van kracht en vreugde. De campagne past bij haar vertelt ze in een interview omdat ze zelf ook milieubewust is en dat dus mooi aansluit bij de nieuwe Mercedes-Benz GLC Plug-in hybrid.

Op de vraag wat de modestijl van Doutzen is antwoordt ze ‘Eenvoudig maar chique. Casual maar met leuke accessoires.’ Ze houdt van Berlijn omdat Berlijn erg groen is en de omgeving eromheen ook. Het wordt weer spannend wat de Duitse designers deze zomer op de catwalk laten zien voor de lente- en zomercollectie 2016.